Chętnie Ci pomożemy

Co zrobić jeśli wpłacone pieniądze nie zostały zaksięgowane?

Sytuacje, gdy wpłatomat przyjmuje gotówkę, ale odpowiednia suma nie jest odzwierciedlona na Twoim koncie zdarzają się rzadko. Jeśli transakcja wpłaty nie pojawi się na rachunku, zalecamy złożenie reklamacji w banku. Może to być wynik błędu systemowego w urządzeniu lub nieprawidłowego wykonania operacji.

Jak zareklamować błędne obciążenie rachunku?

Wszelkie reklamacje związane z transakcjami dokonanymi kartami płatniczymi powinieneś zgłosić w banku, który obsługuje Twoją kartę.

Co zrobić, jeśli bankomat wypłacił kwotę inną niż żądana i jak będzie obciążone moje konto?

Jeżeli bankomat wypłacił inną kwotę niż żądana, nie ma powodów do obaw. Wartość faktycznej wypłaty zostanie obciążona zgodnie z dokonaną transakcją. W przypadku jakichkolwiek niejasności lub pytań dotyczących tej sytuacji zalecamy skontaktowanie się z działem obsługi klienta banku wydawcy karty.

Co zrobić jeśli bankomat nie wypłacił mi pieniędzy?

Jeśli zauważysz obciążenie pomimo nieotrzymania gotówki, skontaktuj się z bankiem i zarejestruj reklamację. Po otrzymaniu reklamacji bank przeprowadzi szczegółową analizę tej konkretnej wypłaty w celu wyjaśnienia sytuacji.

Co robić jeśli moja karta została zatrzymana?

Jeśli zauważysz, że Twoja karta została zatrzymana niezwłocznie skontaktuj się ze swoim bankiem. Powody zatrzymania karty mogą obejmować utratę ważności karty, zgłoszenie karty jako zagubionej lub skradzionej, przekroczenie limitu prób poprawnego wpisania kodu PIN lub nieodebrania karty po upływie 30 sekund od dokonania transakcji.

Gdzie mogę zgłosić awarię urządzenia?

Awarię urządzenia możesz zgłosić poprzez formularz dostępny TUTAJ lub telefonicznie pod numerem 801 501 601

Czy mój bank udostępnia wpłaty w urządzeniach Planet Cash?

Wpłaty we wpłatomatach Planet Cash mogą być realizowane tylko przez Klientów banków, które współpracują w tym zakresie z operatorem urządzeń Sieci Planet Cash. Możliwość wpłat gotówki we wpłatomatach Planet Cash sprawdzisz TUTAJ

Twoja wiadomość została wysłana

Dziękujemy za skontaktowanie się z naszym zespołem obsługi klienta. Twoja wiadomość jest dla nas ważna, dlatego postaramy się odpowiedzieć na nią jak najszybciej.

Potrzebujesz wysłać jeszcze jedną wiadomość?

Wysyłanie nie powiodło się.
Spróbuj później lub zadzwoń na infolinię pod numerem: +48 801 50 80 50.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z formularza

Potrzebujesz szybkiego
i bezpośredniego kontaktu?

Kim jesteśmy?
ul. Jutrzenki 139, 02-231 Warszawa
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego. 
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000427567, NIP 679-30-83-313, REGON 122603652. Kapitał zakładowy 9.676.750 zł, 
 
w pełni opłacony.