Co zrobić jeśli wpłacone pieniądze nie zostały zaksięgowane?
Sytuacje, gdy wpłatomat przyjmuje gotówkę, ale odpowiednia suma nie jest odzwierciedlona na Twoim koncie zdarzają się rzadko. Jeśli transakcja wpłaty nie pojawi się na rachunku, zalecamy złożenie reklamacji w banku. Może to być wynik błędu systemowego w urządzeniu lub nieprawidłowego wykonania operacji.
Jak zareklamować błędne obciążenie rachunku?
Wszelkie reklamacje związane z transakcjami dokonanymi kartami płatniczymi powinieneś zgłosić w banku, który obsługuje Twoją kartę.
Co zrobić, jeśli bankomat wypłacił kwotę inną niż żądana i jak będzie obciążone moje konto?
Jeżeli bankomat wypłacił inną kwotę niż żądana, nie ma powodów do obaw. Wartość faktycznej wypłaty zostanie obciążona zgodnie z dokonaną transakcją. W przypadku jakichkolwiek niejasności lub pytań dotyczących tej sytuacji zalecamy skontaktowanie się z działem obsługi klienta banku wydawcy karty.
Co zrobić jeśli bankomat nie wypłacił mi pieniędzy?
Jeśli zauważysz obciążenie pomimo nieotrzymania gotówki, skontaktuj się z bankiem i zarejestruj reklamację. Po otrzymaniu reklamacji bank przeprowadzi szczegółową analizę tej konkretnej wypłaty w celu wyjaśnienia sytuacji.
Co robić jeśli moja karta została zatrzymana?
Jeśli zauważysz, że Twoja karta została zatrzymana niezwłocznie skontaktuj się ze swoim bankiem. Powody zatrzymania karty mogą obejmować utratę ważności karty, zgłoszenie karty jako zagubionej lub skradzionej, przekroczenie limitu prób poprawnego wpisania kodu PIN lub nieodebrania karty po upływie 30 sekund od dokonania transakcji.
Gdzie mogę zgłosić awarię urządzenia?
Awarię urządzenia możesz zgłosić poprzez formularz dostępny TUTAJ lub telefonicznie pod numerem 801 501 601
lub zadzwoń do nas
801 501 601